kalenteri.jpg

Eilen opin uuden tavan käyttää kalenteritoimintoja, sillä tutustuin uuteen palveluun nimeltä doodle. Doodle vaikuttaa todella hyvältä ja hyödyllisestä. Doodle oli myös erittäin helppokäyttöinen.

En ollut koskaan törmännyt mahdollisuuteen kutsua henkilöitä tapaamisiin suoraan omasta kalenterista. Doodlessa pystyi myös ehdottamaan useita aikoja, joka on todellla hieno juttu jos on järjestämässä tapaamista, johon on osallistumassa useampia henkilöitä. Lisäksi Doodlessa pystyy kysymään suoraan ystäviltä milloin heillä on vapaata. Tämä mahdollistaa sen, että voi suunnitella tapaamisia sen mukaan. Lisäksi vaikka olen jo hetken käyttänyt aktiivisesti kännykkäni kalenteria opin siitä uuden asian. Nimittäin sen, että voin kutsua s-postin avulla muita henkilöjä kalenteriin. 

Olen viimeaikoina alkanut käyttämään kännykkäni kalenteria merkittäkseni kaikki menoni. Olen huomannut, että on paljon helpompaa nyt. Aiemmin pidin kaikki menot vain omassa päässäni ja se jos joku loi stressiä. Koko ajan joutui miettimään, että olenko unohtanut jotain jne. Nykyään kun menot on kalenterissa mielikin on kirkkaampi. Mitä enemmän menoa on sitä vaikeampaa on muistaa kaikki menot. Nykyään jos joku vaikka kysyy, että nähdäänkö ensiviikon tiistaina voin vain tarkistaa kännykän kalenteristani onko minulla silloin menoa. Aiemmin jouduin katsomaan monesta eri sovelluksesta mitä minulla silloin on. Ensiksi jouduin katsomaan onko minulla treenäjä coach pro sovelluksesta, sitten pitäsi katsoa wilmasta miten minulla on koulua ja viimeiseksi onko minulla töitä caritas tililtäni. Siinä vierähti tovi ennekuin tiesin mitä minulla silloin on. Nykyään riittää, että avaan kalenteri ja voin vastata pikaisesti, kun kaikki on selkeästi kalenterissa.